Dnes sice bylo trochu rušno, ale děti zvládly docela dost práce. Na kruhu některé děti říkaly, jaké byly odezvy na vysvědčení. Velmi nás mrzí, že dvě děti své vysvědčení ještě nečetly a ani jim s ním nikdo nepomohl. Snad už je to teď napraveno :-).
V češtině jsme opakovali měkké a tvrdé souhlásky (slabiky). Ten, komu to ještě nešlo, si to napsal do notýsku. Snad i to bude napraveno :-). V pátek budeme psát 1. výzvu na tvrdé a měkké souhlásky.
Veliká pochvala pro děti, protože všechny přinesly svou práci o zvířeti - tedy až na výjimky, které ji prý mají, ale přinesou zítra. Chtěla jsem od dětí vědět, jak a s kým pracovaly. Ale hlavně jsem chtěla, aby mi řekly, proč jsme to dělali, co jsme se tím učili. Opravdu povedené práce a na druháčky obdivuhodný výkon. Ještě s tím budeme pracovat, abych věděla, jestli vědí, co tam psaly (už ale dnes hlásily, co se dozvěděly, co je překvapilo ...). Vznikne naše první kniha :-). Všechny práce dám pak do jednoho alba - fotogalerie.
V českém jazyce jsme psali rychlou doplňovačku, pak do sešitu děti třídily slova s i/y. Mají na středu domácí úkol.
V matematice si vyzkoušely děti " pětiminutovku" opravdu na 5 minut - viděly čas, jak jim ubíhá. Pak jsme společně počítali a v závěru hodiny už zase děti pracovaly samostatně.
Poslední hodinu jsme psali ...Kdybych byl zvířetem. Některé práce byly opravdu hodně povedené.
Moc prosím, aby si děti přinesly do školy velký linkovaný sešit. Co nejdříve. Děkuji. Zítra také mušličkování.
Žádné komentáře:
Okomentovat