čtvrtek 4. února 2021

 Dnes jsme se už od kruhu věnovali (zase) zvířatům. Na kruhu jsme si vyzkoušeli Kimovu hru. Pak jsme se bavili  o tom, jaká zvířata z obrázků máme rádi, jaké pocity v nás vzbuzují, které bychom chtěli mít doma a také to, co mají společného. Došlo i na "náznak" třídění. 

Pak jsme se v češtině věnovali práci s textem - co si pamatuji z přečteného, čemu nerozumím, co jsme se dozvěděli. Téma byl lev a kočka. Rozdílné a společné znaky jsme se pokusili (poprvé) zaznamenat do tzv. Vennova diagramu (jedna z metod kritického myšlení). Dětem jsem tento pojem neříkala. Hodně dětí pochopilo :-).

V matematice jsme nejdřív procvičili počítání (hra horolezec), pak jsme dokončili pracovní sešit z Abecedy peněz, kde jsme počítali útratu, výši našetřených peněz atd. V další části děti pracovaly zase samostatně tam, kde potřebovaly. Mají zadaný úkol - až na pondělí po prázdninách ( 2 stránky) .

Poslední hodinu jsme se vrátili ke lvu a kočce. Výzvou bylo vymyslet scénku. Terezka přinesla plyšáky, aby bylo s čím hrát :-). Některé scénky byly moc povedené. Zítra se ještě chtějí ukázat některé další.

 V závěru hodiny jsme se podívali na Ezopovu bajku O lvu, kočce a člověku. (edu vysílání). 

Zítra výzva - tvrdé a měkké souhlásky, tvoření a čtenářská dílna. Zadání úkolu z čj. 

Dětem jsme dnes přidali za práci mušli do sklenice. Škoda, že za chování by to dnes nebylo ...


Fotky z dneška (a také aspoň pár obrázků ptáčků - vše dodám do lednového alba). 



































Žádné komentáře:

Okomentovat