Dnes jsme se už od kruhu věnovali (zase) zvířatům. Na kruhu jsme si vyzkoušeli Kimovu hru. Pak jsme se bavili o tom, jaká zvířata z obrázků máme rádi, jaké pocity v nás vzbuzují, které bychom chtěli mít doma a také to, co mají společného. Došlo i na "náznak" třídění.
Pak jsme se v češtině věnovali práci s textem - co si pamatuji z přečteného, čemu nerozumím, co jsme se dozvěděli. Téma byl lev a kočka. Rozdílné a společné znaky jsme se pokusili (poprvé) zaznamenat do tzv. Vennova diagramu (jedna z metod kritického myšlení). Dětem jsem tento pojem neříkala. Hodně dětí pochopilo :-).
V matematice jsme nejdřív procvičili počítání (hra horolezec), pak jsme dokončili pracovní sešit z Abecedy peněz, kde jsme počítali útratu, výši našetřených peněz atd. V další části děti pracovaly zase samostatně tam, kde potřebovaly. Mají zadaný úkol - až na pondělí po prázdninách ( 2 stránky) .
Poslední hodinu jsme se vrátili ke lvu a kočce. Výzvou bylo vymyslet scénku. Terezka přinesla plyšáky, aby bylo s čím hrát :-). Některé scénky byly moc povedené. Zítra se ještě chtějí ukázat některé další.
V závěru hodiny jsme se podívali na Ezopovu bajku O lvu, kočce a člověku. (edu vysílání).
Zítra výzva - tvrdé a měkké souhlásky, tvoření a čtenářská dílna. Zadání úkolu z čj.
Dětem jsme dnes přidali za práci mušli do sklenice. Škoda, že za chování by to dnes nebylo ...
Fotky z dneška (a také aspoň pár obrázků ptáčků - vše dodám do lednového alba).
Žádné komentáře:
Okomentovat