čtvrtek 8. října 2020

 Na společnou práci jsme dnes měli jen jednu hodinu, tak jsme museli být pilní. A byli. Ranní rituál - naše ticho a plán na den, náladoměr atd. chybět ale nemohly. Dál jsme na kruhu hráli dvě hry - obě zaměřené na procvičení abecedy. Hry nás nastartovaly a zvládli jsme i si prostřednictvím prezentace zopakovat větu, slovo, slabiku a hned to vyzkoušet v pracovním listě. Je vložený v sešitě čj. Také v sešitě najdete pracovní list, který mají děti za úkol na pondělí. 

Po první hodině jsme si udělali velkou přestávku, abychom pak neztráceli čas v centrech. Nástup do center byl ok a celkově centra zase lepší. Je to opravdu hodně znát. Jen dnes několik dětí neodevzdalo, nebo nevyplnilo hodnotící list, zítra to s nimi dodělám. 

Po hodnocení jednotlivých center ústy mluvčích jsem nabídla, jestli někdo chce někoho za něco ocenit. A netušila jsem, co spustím :-), takovou lavinu oceňování se navzájem. S Terezkou jsme to s nadšením pozorovaly. 

Zítra opakování - věta, slovo, slabika - budeme pokračovat, přes malé zastavení etické výchovy přejdeme k matematice (kdo neměl úkol, ví, že má přinést). Písanky mám u sebe (až na pár ...).

Těšíme se na čtenářskou dílnu a hodnocení týdne. Bude čas si i něco zahrát :-).

Skupina, která má být chvíli po škole, tam opravdu zůstane. Domluvím se s nimi. 

Jo :-), a kdyby vám bylo divné, proč námořník sedí vedle "kapitána", tak mě o to osobně požádal :-) a ode dneška tedy ten, kdo bude námořník, může sedět, když bude chtít, vedle kapitána :-). 
















Žádné komentáře:

Okomentovat