Po přestávce děti prezentovaly, jak se jim spolupráce dařila a zhodnotily, jestli si jejich skupina zaslouží nebo nezaslouží skleněnku. Někde se dařilo střídání, někde se např. objevil někdo, komu se moc pracovat nechtělo, někde byl prý hluk. A světe div se - na těch mapách to bylo vidět :-).
Díky Terezce aspoň za pár fotek.
Vůbec se na děti nezlobím, protože se to pořád učíme a já vidím veliký pokrok, jak se učí spolupracovat - žádné scény, slzičky apod. To je moc prima.
Po prezentaci jsme se vrhli na písmenko Z - no Z jako zima :-). Někomu se dařilo líp, někdo trochu spěchal - prý si písmenko někdo zkusí doma :-) procvičit. U někoho by to chtělo :-).
Třetí hodinu jsme si zkusili zopakovat některé základní tahy z Moje psaní do malé písanky. To byl oříšek :-). Ale my se budeme snažit ho pomalinku rozlouskávat.Většina dětí drží pero skvěle, někde je to ještě boj. Je potřeba ruku stále uvolňovat - není zvyklá psát dlouho :-).
Druhou část hodiny jsme zkusili jednu zapeklitou hádanku v Pepovi.
Poslední hodina patřila procvičování v matematice a některé děti absolvovaly "zkoušku" čtení. Dařilo se jim prima a vůbec se nebály :-).
V matematice některým dětem chyběl úkol - zítra se s dětmi domluvím. Některé matematiky mám u sebe.
Takže ani začátek druhého školního týdne v novém roce nebyl špatný :-).
Děkuji, že jste doplnili "košilky". Děkujeme za další lepidla - máme napsáno, kdo dodal, aby to bylo spravedlivé.
Některé děti přinesly portfolia zpět - ale prý je ještě rodiče neviděli - ani my nenašly podpisy nebo vyjádření např. k sebehodnocení za prosinec, někde není komentář od Vás ani ve čtrnáctidenních plánech. Naopak jsme si přečetli některé krásné zprávy od Vás pro děti.
Moc prosíme, projděte portfolia s dětmi - na jejich vracení je čas do konce týdne. Prosím, pokud nechcete psát - alespoň podepište, ať víme, že jste portfolia s dětmi prošli.
Děkujeme :-).
Žádné komentáře:
Okomentovat