Jak vzniká vločka? Jak přezimuje netopýr? Jsou všechny vločky stejné? Jaký mají tvar? To byly otázky, na které jsme hledali dnes odpovědi při sledování videa, které nastartovalo dnešní den.
Vločka byla také tématem dnešního tvůrčího psaní. Zítra si příběhy přečteme a vy až ve čtvrtek, až děti přinesou domů portfolia.
Dnes každý pracoval sám nebo ve dvojici, jak kdo chtěl. Cílem byly celkem tři úkoly - dva pracovní listy zaměřené na čtení s porozuměním, pak psaní příběhu a nakonec zimní mandala. Pochopitelně, že holky se těšily na mandaly a kluci moc nadšení nebyli :-).
Děti si dělaly opět přestávky, jak potřebovaly. Na konci při hodnotícím kruhu se to ale "zelenalo" a hodně dětí opět vítalo tento způsob práce. A skoro každý si odnesl novou informaci, zážitek ...
Je pochopitelné, že ještě pro několik dětí taková práce je náročná, ale přibývá dětí, které to zvládají a užívají si toho, že pracují svým tempem, v klidu apod. (opět děti měly možnost pracovat i v družinách).
Zítra tak zase přibudou mušličky ...
Žádné komentáře:
Okomentovat