Podle domluvy jsme dnes ranní kruh neměli. Hned jsme se pustili do čtení Pepy. Hlavním cílem bylo naučit se slyšet - rozpoznat di, ti, ni, dy, ty, ny .Zkoušeli jsme různými způsoby - slovo s "měkkou slabikou" nás probudí apod. Pak také tváře - měkké, loketní kost tvrdé. To se dětem moc líbilo a prima jim to šlo. Budeme trénovat dál a příbereme rozeznávání b, d - mám připravenou "vykutálenou" pomůcku :-). Děti dnes pracovaly moc hezky, stihlo se hodně práce. Nejvíc se zapotily, když měly sestavit a říct krátký příběh - z textu v Pepovi. Děti mají výjimečně na zítra krátký úkol v Pepovi (nápověda - rukavice :-).
V matematice jsme na začátku psali "pětiminutovku" - hned děti viděly po skončení výsledky a věděly tedy hned, jak dopadly. A dopadly dobře :-). Dál jsme pak zkoušeli psát devítky, komu to šlo, mohl pokračovat v počítání, které skrývalo obrázek.Některé děti si to chtěly vzít domů.
Na tělocviku jsme se dnes houpali na kruzích - fotky mám jen dvě, protože jsem se bála se od nich hnout :-). Určitě to ale na kruzích nebylo naposledy.
Zítra nás čeká Pepa a psaní písmene p :-), pak centra aktivit.
Pro marody - Pepa do str. 11 ( úkol s hvězdičkou na str. 11 je dobrovolný), str. 14 a 15 máme z Masopustu (kromě cvičení 1 na str.14).
V matematice - str. 44 (domácí úkol na pátek), 46 - psaní 9 a číslic
Žádné komentáře:
Okomentovat