Hezké odpoledne,
měli byste vědět :-)
- zítra opět povinné testování - změna - hned ze šatny jdou kluci kromě dvou (ti to vědí) nahoru do třídy 2.B, děvčata jdou do naší třídy, družinové děti (otestované) jdou také do třídy. Ve 2. B bude Terezka a zajistí testování s chlapci a já dole s dívkami :-). Je to kvůli povinnému odstupu jednotlivých testovaných osob.
- Dnes moc hezký kruh o odměnách - zkuste se zeptat dětí :-). Když jim řeknete "Oskar", asi si vzpomenou. Když jsme si hodně povídali a každý se za něco odměnil, tak na samém konci jsme měli "ošetřený" prostor pro ...
opravdové výherce - Dorinku a Reginku - v celostátní soutěži Tibet ve školách (114 zaslaných prací, 16 škol) získaly v kategorie Tibet - 1. stupeň krásné 1. místo (Regi) a Dorinka (2. místo). Gratulujeme :-) a díky za účast všem, kteří se z naší třídy zapojili. Zvítězily obrázky Hor v Tibetu a Tibetské vlajky. A víte, jaká byla reakce Dorinky a Regi? Zeptejte se dětí.
- Matika - násobíme - neopakuji teď sčítání a odčítání do 100 (zítra na něj ale dojde), ale potřebuji, aby děti (než zase budeme online) pochopily násobení - ne příklady, ale že 2 x 3 není to co 3 x 2 ...atd. Malujeme, manipulujeme s víčky, s kaplou. Až dnes objevily tabulku. Začali jsme s násobky. Když pochopí tento základ, opravdu jim násobení půjde líp. Tato fáze je velmi důležitá a nesmí se přeskočit. Takže i vy doma můžete zkoušet - vymodeluj 6 x 5 ....spočti atd. Ne zpaměti, ale "manipulací". A zkuste i obráceně - manipulace a pak příklad (prima příklady např. školákov.eu ...Dnes jsme si vysvětlili, co to vlastně je násobek ...a zkusili pomocí skoků žáby vizualizovat násobky.
Děti mají domácí úkol - část do pracovního sešitu, část do sešitu matematiky.
- Zítra je doučování - hned po obědě. Může přijít i ten, kdo třeba něco potřebuje dovysvětlit, procvičit. Konec nejpozději ve 12.45.
Počasí nám zatím moc nepřeje, ale třeba se ještě do konce týdne ven dostaneme :-).
Žádné komentáře:
Okomentovat